Do jakých obcí jezdíme zdarma

Zdarma jezdíme do těchto obcí:

Okres Břeclav:
Rakvice, Podivín, Lednice, Přítluky, Zaječí, Šakvice, Starovičky, Hustopeče, Horní Bojanovice, Němčičky, Bořetice, Velké Pavlovice, Velké Bílovice, Moravský Žižkov, Prušánky

Okres Brno-Venkov:
Vlasatice, Pohořelice, Židlochovice, Miroslav, Velké Němčice, Cvrčovice, Zastávka u Brna, Rosice, Babice u Rosic

Další obce dle dohody.

Jak to funguje?

  1. Kontaktujete nás - ze všeho nejdřív nám sdělíte Váš problém či požadavek
    A to buď:
        - emailem: info@pokr-it.cz - správný e-mail by měl obsahovat stručný popis chyby a mobilní kontakt. Ozveme se do 12 hodin (i o víkendech a o svátcích)
        - mobilem: +420 737 044 471 nebo +420 607 015 180 - hovory většinou bereme od 6 do 22 hodin. Pokud Vám hovor nepříjmeme, ozveme se v nejblížší možné době.
        - přes Facebook - na facebooku jsme POKR-IT (můžete kliknout) - odpovídáme od 6 do 22 hodin většinou do hodiny. Zde je prostor pro foto, příp. video.

  2. Domluvení místa a termínu převzetí - jakmile se s námi spojíte, tak se domluvíme na místě a termínu převzetí zařízení. Zařízení většinou vyzvedáváme v odpoledních či večerních hodinách (pracovní dny) a kdykoliv v sobotu nebo neděli.
  3. Když jsme na místě - jakmile budeme na smluveném místě, tak Vám zavoláme, převezmeme zařízení, dáme Vám podepsaný protokol o převzetí zařízení.
  4. Diagnostika - po přivezení prochází zařízení tzv. diagnostikou. Tam zjistíme, jestli se dá zařízení opravit (respektive jestli je jeho oprava rentabilní nebo je na trhu náhradní díl). Případně kolik by stály náhradní díly vč. samotné opravy (cena je odhadující - konečná cena se může mírně lišit).  Po dokončení diagnostiky Vám zašleme SMS/e-mail/zprávu na messenger, s přibližnou cenou. Po jejím odsouhlasení začneme se samotnou opravou. Pokud by se oprava neuskutečnila, platíte pouze diagnostiku (viz Ceník).
  5. Oprava zařízení - zařízení se snažíme opravit v co nejkratším čase.
        - bez nutnosti náhradních dílů: 1-2 pracovní dny
        - potřeba náhradního dílu/dílů: dle dodání dodavatelem
  6. Po opravě - Vám zavoláme, zeptáme se na fakturační údaje, vystavíme fakturu s konečnou částkou, domluvíme si termín a místo předání opraveného zařízení.
  7. Spokojený zákazník - Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Na opravu máte záruku 3 měsíce. Samozřejmě budeme rádi i za hodnocení na Facebookových stránkách, firmy.cz nebo google.cz